Kärlek, stress och glädje

Jag vill bara prata med dig. När du öppnar sin mun, och låter de vackra orden flöda ut över läpparna så märker jag inte längre rösterna, jag ser inte den döda flickan. Så tala med mig och låt mig känna mig omtyckt. Tala om kärlek och allt som finns med det att göra.
Vill bara ligga i dina armar nu och höra dig viska de där vackra orden i mitt öra. Jag vill känna den tryggheten som du strålar av. Sprid din glädje till mig <3

Sitter på jobb och har en trevlig pratstund med planeringar och ciggareter med min mentor. Det blir Göteborg på lördag och nu finns det massa saker att prata om när det gäller det. Fredrik kommer vara där, och jag kommer äntligen få träffa honom. Det kommer bli jättekul och jag ska blåsa såpbubblor i ögonen på honom. Elakt, jag vet!

Men måste jobba vidare nu. Bloggar kanske senare ikväll.

Vill bara säga att det känns som att allt kommer vända nu och att lyckan inte är lika främmande längre. Den besöker mig med jämna mellanrum nu och det glädjer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0