Favoriten

Nathan är påväg hit nu. Asså, jag fattar inte hur jag har kunnat sakna henne så mycket. Träffade henne i torsdags innan hon åkte till Sthlm men det känns som att hon har varit borta i ett år eller nått. 
Jag skippar jobb för hennes skull idag och jag skiter i hur viktigt det är att jag jobbar en dag som denna. Jag kan liksom inte vänta på att få träffa henne längre. Jag vill krama henne och se hennes leende som skänker sådan glädje så det är inte sant. Jag vill skratta med henne och prata om helgen. Jag vill så mycket och jag ska allt jag vill nu. Förutom att träffa Emanuel såklart men jag menar det med Nathan. 
Ååååh, lyckliga dag trots skärsåren som jag trodde skulle försvinna från mina armar och bli ett minne blott. 
 
Nathan är här om en kvart :D

Kommentarer
Postat av: E

Det finns så mycket vi måste prata om när vi ses, om allt om dig, om mig, jag antar att jag inte är som du tror, det är ingen.
Men jag hoppas vi verkligen verkligen förstår varandra i sthlm, jag kräver inget mer, inget mindre. Ska bli kul att träffa dig :3
Hur mycket vi än pratar om finns det saker vi bara kan ta då vi ses ,puss

2008-05-09 @ 00:04:13
URL: http://tigere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0