Du vackra lilla latinopojk <3

Det är så svårt att sitta här i min säng och bara tänka på dig. Avståndet håller oss från varandra och jag undrar hur det hade varit om vi hade bott nära varandra. Du gör mig både lycklig och nervös på samma gång. Hjärtat slår snabbare så fort jag hör din röst och när du säger de där vackra orden så ställer sig håret upp på mina armar. Detta är du och det du gör. kan detta vara förälskelse på riktigt. Har inte känt såhär på så länge nu, och det skrämmer mig. För jag vet att det är så långt mellan oss men vad spelar det för roll. Jag kan offra allt för kärlek, och om det nu hade gått så långt mellan oss så hade det varit dig jag gav mitt liv.
Detta är bara önsketankar. Du säger att du gillar mig och jag försöker att tro dig, men jag känner på mig att mina känslor är starkare än dina. bara tanken på ditt leende gör mig varm i hela kroppen och drömmarna om dig i min säng med dina armar om mig gör mig faktiskt lycklig för en stund. Det är inte många som kan göra detta, men du kan, underbart!
Våra timtals långa samtal om nätterna är det jag lever för nu. Att få ligga och mysa till din röst och bara höra dig säga de där vackra sakerna, höra ditt skratt. Du bryr dig verkligen, jag vet det. Jag vill ha dig överallt, under huden. Men sen lägger vi på, ska sova, och allt jag kan tänka på då är dig. Ser dig framför dig och känner nästan dina armar om mig. Du gör detta mot mig. Du drover mig till vansinne. Med vad? Förälskelse? Ja, kanske det. Kanske är detta en förälskelse som är här för att stanna.
Så Emanuel Svensson Goytia, lämna mig inte ensam kvar i denna mörka värld med besvikelser när du är mitt ljus  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0