Splittrad änglafamilj
Jag måste få prata med henne snart. Det är så mycket som jag behöver säga, fråga och få höra. Jag vill inte vara utan henne längre. Det har nu gått 4 dagar och såhär länge har vi aldrig varit ovänner innan. Jag kan inte sluta tänka på att det här verkligen kan vara över nu. Jag vill inte att det ska gå en dag till utan hennes vänskap. Jag trodde inte att jag behövde henne längre, men nu vet jag att jag inte kan vara stark utan henne vid min sida. Hon har hjälp mig genom allt detta.
Visst, jag har några krav för att kunna ha henne som vän och hon har krav hon med. Men det får vi lösa på något sätt.
Jag vill bara veta om hon saknar mig också. Om hon också tänker på detta som har hänt. Har hon dåligt samvete eller tycker hon att allt är mitt fel. Jag vet att det inte är det. Visst, jag har gjort fel men det har fan hon med.


Förlåt mig ängel<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0