Änglar kan inte tämjas

Många blir äcklade, både av mina ärr och av min personlighet. Jag har en väldigt stark sådan. Jag visar vem jag är hela tiden. Gillar man inte mig då, så kommer man aldrig göra det. Ja, jag är en väldigt svart person med många psykiska sjukdomar. Ja, jag är självdestruktiv. Men jag borde inte bli dömd efter det. För det mesta så är jag faktiskt mycket snäll och jag har oftast en axel över som andra kan låna och gråta ut på. Eftersom att jag är så ärlig av mig så kallar folk mig brutal. Jag låter dem.


Så nu kan ni komma och kalla mig Emo, för jag ser ut som jag gör, och skadar mig själv. Varsågod. Jag svarar inte längre och tar inte åt mig heller. Jag har bättre saker för mig. Som att bli frisk till exempel. Dessutom så placerar jag inte mig själv i kateorier. Ni får gärna göra det. Varsågod! Men jag gör det inte. Jag är mig själv. Jag har den stilen jag har för att den är fin och den speglar av min personlighet. Jag är Teo!


Kommentarer
Postat av: K

good, du är säkert en förebild för många, men jag behöver ingen förebild, jag står redan för vem jag är! =)

2008-01-18 @ 23:19:10
URL: http://kaschi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0