Välkommen tillbaka Angel

Var berädda på att ni kommer bli förvirrade. Var berädda på att ni kommer möta sanningen om vad som faktiskt händer i världen. Sverige är som vilket annat land som helst. Här kan allt hända även om vi inte tror det.

Jag nämnde i mitt förra inlägg att Caspian hade tagit sitt liv. Detta var inte sant. Han pappa och läkare hade dödsförklarat honom och sagt att han dragit ut slangarna själv den 13 februari, men så låg det inte till. De hade smugglat ut honom från sjukhuset och ut ur landet. Hans pappa hade tagit Caspian mot sin vilja till hemlandet Kroatien, men polisen har nu hämtat tillbaka dem båda. Caspian är hemma, välbehållen, och hans pappa är häktad och väntar på domen.

Detta är lycka. Han är ett mirakelbarn. Han lever. Ja, det är sant. Caspian Eliasson är livs levande. Det är som att han är tillbaka från de döda. Helt sinnessjukt. Just nu så ligger han säkert hemma i sin säng och sover eller liknande. Han kanske inte mår bra, men han lever. Jag vill bara skrika ut det. HAN LEVER!
Jag har innan berättat om att jag inte kännt rikitig lycka på många, många år, men nu finns den i mig. Sen igår när jag fick reda på allt så har jag inte kunnat göra mer än le (bortsätt från inatt då jag fick tanken att det kanske inte alls det är sant, att det låter overkligt). Men så ringde Putte honom idag och pratade med honom personligen och jo, det var sant. Han var vid liv och han var hemma. Välkommen!

Jag vet inte längre vad jag ska tänka. jag går hela tiden och är rädd för att folk ska dö, får reda på att en person som jag snackade med, bara några dagar tidigare, har tagit sitt liv, och sen 10 dagar senare så får jag veta att han lever i alla fall. Det är ofattbart, men fantastiskt.
Så, för tillfället älskar jag livet och allt som har med det att göra, men nu när han lever så måste vi alla hjälpas åt att låta det förbli så. Vi vet om att han kommer försöka igen, men som sagt var, han är ett mirakelbarn. Han är odödlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0