Känslor försvinner med vinden

Lyckoruset rinner ur kroppen
Det underbara är nu över
Rädslan slukar mig
Kommer jag någonsin få denna känsla igen?
Blodfyllda armar
Tårar som rinner
Händer skakar
Tillbaka till verkligheten
Till mitt liv
Tillbaka till skrikande röster
Till ensamheten
Flickan besöker mig
Även hon gråter
Hon säger att detta bara var en dröm
Detta var ännu en hallucination
Kan någon säga mig sanningen?
Vad händer?
Ensamheten knackar på min dörr
Jag undrar vem det är och släpper den in
Nu vägrar den att lämna mig
Tankar om död är tillbaka
Jag älskar inte längre livet
Sluter mina ögon
Räknar till tio
Är allt över när jag öppnar dem igen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Nej
Flickan är kvar
Sliter i mig
Spottar
Hon skriker högt
Varför hör inte mamma henne?
Jag orkar inte mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0