Jag vill...

Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte hur
Det finns så mycket jag vill berätta men hur ska jag få folk att förstå?
Jag vill tala om för alla hur det känns att höra röster dygnet runt
Jag vill berätta hur det känns att inte kunna andas även om jag gör det hela tiden
Jag vill förklara hur det känns att alltid vara ledsen
Jag vill säga att jag mår bra och att folk ska tro det, fast än det inte är sant
Jag vill tala om för folk vilken underbar känsla det är att känna blodet rinna ner för armen
Jag vill bara skrika ut att det inte funkar såhär
Och jag vill skrika ut varför
Jag vill berätta hur det känns att inte orka mer
Att inte ha några krafter kvar att kämpa med
Jag vill förklara varför det inte går att berätta, säga, skrika
Jag vill, oh ja, vad jag vill
Men viljan räcker inte till nu heller
Och viljan är allt jag har kvar
Ska den också lämna mig nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0