Just nu hatar jag dig Marcus

Jag gråter över alla dessa lögner. Lögnerna som lät så sanna när de lämnade din munn. Hade du bara sagt sanningen med en gång så hade jag aldrig träffat dig. Vet du hur ont det gör att höra från andra? Man brukar säga att sanningen svider. Den svider inte. Den styckar mig. Jag vill inte leva utan din vänskap Marcus. Egentligen inte ens utan din kärlek. Du ljög om din kärlek. Du ljög om din kärlek till mig. Vet du vad? Min kärlek var äkta. Den var klar som vatten. Nu känner jag mig bara smutsig. Du hade flickvän hela tiden. När du hade dina läppar mot mina så var det en annan som tänkte på dig. Det var en annan som skulle bytt plats med mig. Tänkte du på henne när du kysste mig? Tänkte du på henne när du lät dina armar vila om mig? Tänkte du på henne när jag låg i ditt knä, tittade upp i dina vackra ögon och du sa att du älskade mig?
Jag kan fan inte sluta gråta. har gråtit i två och en halv timmar nu. Tårarna tar aldrig slut. Jag trodde att jag skulle få må bra en dag. När jag väl klarade en hel skoldag så kommer du och förstör allt med dina lögner. Denna var värre än alla andra. Denna gjorde så jävla ont. Kan du inte förstå att du faktiskt betyder så in i helvetes mycket för mig. Du stöttade mig alltid, pratade med mig hela tiden när jag var i Stockholm och mådde skit. Det var alltid du som fanns där. Nu har du bara slängt mig i väggen och det känns. Mitt hjärta är sprucket.

Kommentarer
Postat av: Olle

nej vad elakt! Jag finns här för dig, teo! <3

2007-09-26 @ 22:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0