Jag trillar baklänges

Det var så längesen jag skrev nu. Delvis har jag inte orkat och delvis har jag inte behövt det. Nu behöver jag. Nu mår jag sämre än någonsin. Vad var det som hände egentligen? Jag mådde ju bra i nästan en vecka. Utan nya skärsår, uran alkohol. Sen komemr detta, denna smäll som är värre än alla andra. Det började igår natt. Jag fick en smak av blod i munnen när jag satt i min sääng och kollade på tv. Klockan var vär 01.30 eller något liknande. Helt plötsligt var jag på gatan hör nedanför. jagad av rösterna, slagen. De fick tag på mig, jag slet mig låss och jakten fortsatte. De skrek högre än de någonsin gjort och regnet piskade mot mitt ansikte. De fångade mig, höll mig fast, hällde sand i min hals för att kväva mig. Nästa sekund låg jag bara där, framför spegeln som står på mitt golv i rummet. Kallsvettig och helt torr i halsen. Jag gick upp till toaletten för att dricka lite vatten, tände lampan i taket och möttes av en massa röda sträck över hela, båda armarna. Jag drack  mitt vatten, paniken samlade sig som en klump i halsen, jag viste att jag snart skulle börja gråta. Jag gick in på rummet, satte mig i sängen pch där kom dem. Tårarna som jag bara väntat på. All lycka från de senaste dagarna försvinner. Finns inte mer. Kommer inte tillbaka. Jag är mitt vanliga jag igen. Hysterisk. Jag som trodde att det var över nu. Jag som trodde att tabletterna hade hjälpt, sen kommer detta. Hallucinationer och jag skär mig omedvetet. När ska det här försvinna? När ska jag bli frisk?

Kommentarer
Postat av: heppi

fan va jobbigt ._. ja finns här för dig vännen,<3

2007-09-25 @ 20:48:59
Postat av: kwaa / olle

Awh! Du skriver sjuktfint, men vad jobbigt! <3

2007-09-25 @ 20:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0