Fredagens redlösa minne

Jag har inte skrivit på hela helgen och nu måste bara allt ut.
FREDAG: Jag och ÄnglaNathan åkte till Danmark. Köpte en massa dricka och som vanligt regnade det där. Men på ett sätt så var det bra. Det kändes tryggt, mysigt. Det regnar alltid i Danmark för mig och annars hade det inte kännts som att jag var just där. Jag ville vara där. Jag var ju där med Nathan. Vi åkte senare och träffade Lillasyster Amiieh. Älskade ängel. Hon är så vacker. Ler hela tiden men jag ser på henne att hon är rädd. Hon är rädd för vad som ska hända. Jag vill inte skrämma henne med min sjukdom, men jag kan ju inte göra något åt saken.
Anna och Tessan ringde sen. De ville supa men hade ingen dricka och vi ville ju supa men inte bara två personer. Amiieh åkte hem och vi mötte de andra vid Stopp. De var redan onyktra och vi satte oss i en park och började dricka. Vi halsade direkt ur flaskorna och allting började snurra. Jag märkte inte längre rösterna och vi skrattade åt allting. Det blev kallare och vi åkte hem till Nathan. Där drack vi mer och sen somnade vi en efter en. Att dela säng med Nathan är underbart. Bara veta att hon ligger där brevid mig och andas får mig att känna mig trygg.

Jag orkar inte skriva mer just nu. Kan inte hålla ögonen öppna. Rösterna tröttar ut min hjärna och jag måste tvätta bort allt blod från armarna innan jag går och lägger mig. Men jag berättar mer om helgen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Hallonunge

Det är inte din sjukdom jag är rädd för. . och inte dej . . men jag är så sjukt otroligt rädd för att förlora dej Du är ju mín vackra Storebror änglaprins <333

2007-09-04 @ 07:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0