Varför detta?

Vad fan håller du på med? Var det meningen att jag skulle få dåligt samvete där? Om det var tanken så misslyckades du totalt. Jag bad dig inte komma hit och lämna jobbet. Jag tvingade dig inte att ge mig pengar. Allt jag bad dig göra var att svara på en fråga. Är det så jävla svårt att säga att du inte vill låna mig pengar när du hade tre personer i närheten av dig? Känner du dig som en dålig pappa. Jag undrar fan vart du gör av alla dina pengar. 

Jag tvivlar inte på att du älskar mig och ja, jag vet om att jag är krävande. Men det kanju itne vara så svårt att bara säga att du inte vill. Då hade du sluppit vara så "ledsen" nu. Eller du kanske bara sa det för att jag skulle få dåligt samvete? Vad fan vet jag.
Var det lönt att ringa mig för att säga:
"Förlåt för att jag bara stack men jag blev ledsen. Bara så du vet så cyklar jag direkt hem. Jag skiter i jobbet."
Vad fan var det lönt för? Varför skulle jag bry dig om du sket i jobbet? Det är ditt jobb. Inte mitt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0