Kim Novac!

Eftersom att du är typ min enda läsare så kan jag ju lika gärna skriva till dig.
Här kommer det en lista på saker som ja vill att du ska veta om denna kväll när du ligger och sover.

* Det gick inte så bra att skriva hur mår du med tårna. Det tog evigheter så jag satte mig upp och skrev det med fingrarna istället.
* Vi snackade i typ 1 timme och 11 minuter i telefon. Oo
* Jag ser fram emot att träffa dig nu på torsdag. Kanske är det för att jag ska dricka te... eller kanske för att jag ska få träffa dig, vilket var evigheter sen.
* Jag tyckte att du hade fett mysig röst - rodnar-
* Min mamma kom in precis efter vi hade lagt på och sa:
"Äntligen. Kan man få prata med dig nu eller ska du ringa någon annan denna gången?"
* Jag vet inte vad mer som har hänt.

Det är rätt svårt att skriva till dig. Det känns typ som att vi precis har snackat om allt. I och försig så pratade vi mest bara om alkohol, djur och ångest. Hur kunde vi sitta så länge och bara prata om det?
Jag tycker att vi är rätt lyckade.

/Teo <3


Kommentarer
Postat av: kimpus

haha vadå sket du i att fösöka skriva med tårna :O vi skulle ju äga på det xD
hade i alla fall kul med dig idag :D

2007-11-19 @ 19:36:05
Postat av: Lillasyster

J..ja... jag läser osså din blogg, alltid, alltid, alltid

2007-11-20 @ 23:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0