Hej igen Marcus <3

Det finns ingen vackrare än dig. Jag saknar den dagen i stockholm som fan. Jag vet att vi inte kan gå tillbaka dit. Jag typ bara saknar sådär extremt mycket. Det kommer kännas helt konstigt att träffa dig igen. Att inte få stå i dina armar och drömma om att det är mer än vad det egentligen är. Förlåt för att jag säger det här men jag tror att jag fortfarande älskar dig. Ja, jag vet att du har flickvän men det stoppar inte mina känslor. Jag märkte det idag när jag pratade med dig i telefon. Jag saknar våra gamla samtal. Vi kommer aldrig ha det så igen va? Jag kommer nog aldrig få bli så lycklig igen. Men jag vill, jag vill jätte gärna.
Snälla du... tyck synd om mig. Tyck synd om mig för att jag inte kan få din kärlek. Du säger att du saknar mig men du visar det inte. Du säger att vi ska träffas igen men när. Jag vill så gärna veta när du kommer vara nära mig igen. Bara vänskapligt men det får jag nöja mig med.
Kan jag begära mer? Kan jag be dig bli min?
Nej! Avståndet är för stort, precis som din kärlek till henne.
Förlåt mig Marcus. Men jag saknar dig bara så fruktansvärt mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0