Jag vill bara skrika ut att jag älskar dig

Jag vill bara vara nära dig. Lägga mig ner i din säng och sträcka ut mina armar. Känna din varma kropp mot min. Jag vet att det är omöjligt, för då är så långt ifrån mig. Det var längesen du hyste några känslor för mig. Jag saknar det vi hade. Även om det inte var stort för dig. 
Jag sitter här och blundar och det enda jag ser är ditt skratt. Vi pratade om det idag och just nu så är det bara det som kan värma mig dessa kalla vinternätter. 
Nu när julen närmar sig oss i rask takt så kommer jag bara på en riktig önskning. Det är att få dig tillbaka. Att få hålla i ditt hjärta igen. Jag hade tagit så väl vara på det. Jag hade lagt det i ett skrin av glas som på insidan var klätt av rött sammet. Så mycket älskar jag dig.
Jag vill bara skrika ut det. Jag älskar dig. JAG ÄLSKAR DIG!!! Men det verkar som att du är döv. För du hör inte mig,


Måste sluta nu. Nathan har badat fördigt och snart ska vi väl försöka att sova.
Ha det bäst du läsare. Vi hörs nog snart igen.

Btw, jag har nu samma färg på håret som på min själ. SVARTSVARTSVART! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0