Inatt tar det slut

Nu orkar jag inte mer. Vill bara känna smaken av blod. Känna det rinna. Alla sover, dem har däckat av all alkohol och jag har inte druckit något, så jag är helt pigg. Vill inte vara kvar här. Vill bara komma hem. Har skurit mig och mår dåligt för det. Varför mår jag dåligt för att jag har skurit mig? Gör aldrig det annars. Inte om jag har gjort det sjävmant.
Jag kan inte sluta tänka på "namn".Det jag såg innan fick mig nästan att spy. Av ångest då asså.

Ser saker framför mig. Folk som hänger sig i Nathans tak. Precis som Madde. Jag vill inte påminnas om hennes död. Inte om det. Snälla. Jag klarar inte det mer.  Jag vill inte se mer. Jag vill bara dö.
Slog sönder min knoge innan igen.
"Gå och dö Hora! Skada dig. SlåSlåSlå!!!" sa dem. Jag vill bara att dem ska försvinna. Vill försvinna själv. Låt mig försvinna. Har letat efter Nahtans rakblad men hittar det inte. Vill bara skära handlederna av mig och bara dö. Varför lever jag forfarande? Varför får jag inte dö?

Jag har pratat med Nathan om alla problem idag men hon bara fejkar allt. Hon bryr sig inte. Inte ett skit.

Pappa!
Kom och hämta mig. Hjälp mig. Jag vet att du inte kunde komma och hämta mig men det är allvarligt. Jag vill inte vara kvar och jag har inte druckit något. Men alla är fulla och jag klarar inte det. Vill bara dö nu.

Inatt ska jag dö. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! har du något tips om vad jag kan ge min pojkvän i julklapp?? :)

2007-12-13 @ 01:37:16
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Pappa

God morgon mitt älskade hjärta!
Tack för att du ringde. Ska aldrig mer säga att jag inte kan hämta dig. Jag kommer vart du vill om jag så ska bära dig på min rygg.
Du kan!!! Du anar inte hur många som vill hjälpa...
Men du måste tillåta dig själv att ta emot.

ÄLSKAR DIG!

2007-12-13 @ 08:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0